Оформлення та видача паспорта громадянина України
Підстави для отримання послуги:
- Досягнення 16-річного віку.
- Набуття громадянства України.
- Повернення на постійне проживання в Україну громадян України, що постійно проживали за кордоном.
Як отримати послугу:
- зібрати необхідні документи;
- подати заяву разом з необхідними документами до Центру надання адміністративних послуг за місцем проживання;
- отримати паспорт у Центрі надання адміністративних послуг за місцем проживання.
Необхідні документи:
- заява про видачу паспорта;
- свідоцтво про народження;
- дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см (фотокартки, що подаються для оформлення паспорта, мають бути виконані з одного негатива, із зображенням обличчя виключно анфас, без головного убору, виготовленими на тонкому білому або кольоровому фотопапері без кутика; для громадян, які постійно носять окуляри, обов'язкове фотографування в окулярах).
- Іноземці та особи без громадянства, які набули громадянства України відповідно до законодавства України, отримують паспорти на підставі довідки про реєстрацію громадянином України, виданої територіальним органом Державної міграційної служби.
- Громадяни України, які постійно проживали за кордоном і повернулися на проживання в Україну, отримують паспорти в Центрі надання адміністративних послуг за місцем оформлення реєстрації місця проживання. Підставою для оформлення паспорта є паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою “Знятий з консульського обліку”, унесеною закордонною дипломатичною установою України.
- Особа, яка повернулася на проживання в Україну без зняття з консульського обліку, подає до Центру надання адміністративних послуг заяву про повернення на проживання в Україну, зазначивши адресу майбутньої реєстрації свого місця проживання в Україні.
Термін розгляду заяви:
1 місяць із дня подачі заяви