Головна  →  Новини  →  24 червня 2015

Про встановлення статусу «непрацюючий» для переселенців із зони АТО

Про встановлення статусу «непрацюючий» для переселенців із зони АТО

З 1 квітня поточного року набув чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 02.03.2015 № 213-VIII, яким, зокрема, встановлено особливий порядок виплати пенсії працюючим пенсіонерам.    

Відповідно до пункту 2.21 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 № 22-1, документами, які підтверджують, що особа не працює (не провадить діяльність, пов’язану з отриманням доходу, що є базою нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування), є: трудова книжка, індивідуальні відомості про застраховану особу, що надаються відділом персоніфікованого обліку, та відомості про відсутність інформації про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця за наявними в органі, що призначає пенсію, даними.   
 
У разі відсутності в трудовій книжці запису про звільнення з роботи особа може надати інший документ, який підтверджує факт її звільнення (наприклад, копію чи виписку з наказу про звільнення, довідку підприємства). Документи, які видані підприємствами, організаціями, установами, які розташовані на території проведення антитерористичної операції, приймаються органами Пенсійного фонду України, якщо вони відповідають вимогам діючого законодавства України. 
 
Для осіб, які переміщені з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, та які не працюють, але не можуть надати вищезазначені документи про звільнення, статус «непрацюючий» може визначатися на підставі особистої заяви пенсіонера із зазначенням дати, з якої він не працює, та поясненням обставин, у зв’язку з якими неможливо внести запис в трудову книжку чи надати оригінал трудової книжки. Орган Пенсійного фонду України перевіряє індивідуальні відомості про застраховану особу щодо наявності інформації про сплату страхових внесків, відсутність в Державному єдиному реєстрі інформації про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця і після аналізу отриманої інформації проставляє відповідний статус.
 
Після підтвердження факту звільнення з роботи виплата пенсії провадиться в повному обсязі.
 
За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатись до громадської приймальні управління Пенсійного фонду України в Подільському районі м. Києва за адресою:

м. Київ, вул. Борисоглібська,14 .

Приймальні дні та години: понеділок-четвер 9:00-18:00; п’ятниця: 9:00-16:45; обідня перерва: 13:00-13:45.
Телефони для довідок:   425-60-28

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024