20 травня голова Подільської райдержадміністрації Валентин Мондриївський провів нараду під щодо виконання планового завдання по проведенню призову на строкову військову службу.
В ній взяли участь представники структурних підрозділів райдержадміністрації, Подільського райвійськкомату, Подільського управління поліції та керівники дільниць КП “Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва”.
Військовий комісар Олексій Привала розповів про проходження призовної кампанії в Подільському районі, сказав, що планове завдання майже виконали, але виникають проблеми з чітким розумінням умов проходження служби та побоюванням юнаків, що вони відразу поїдуть в області проведення АТО.
Під час наради також обговорили питання оповіщення громадян та прибуття їх за викликом на призовну комісію, взаємодію і координацію дій працівників райдержадміністрації, військового комісаріату, очільників дільниць та районного управління поліції в проведенні заходів призову.
Валентин Мондриївський акцентував увагу присутніх на важливості якісного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення щодо умов проходження строкової служби.
«Я прошу начальників дільниць спільно представником військкомату та дільничним інспектором активізувати роботу з оповіщення призовників. Ваше завдання полягає не тільки в тому, щоб вручити призовнику повістку, головне - пояснити, що військовослужбовців строкової служби в зону проведення антитерористичної операції не направляють. Однак, за ухилення від призову на строкову військову службу призовники притягуються до відповідальності», - зауважив голова району.
Також в ході наради обговорювались питання проведення роз’яснювальної, агітаційної роботи серед населення району щодо виконання конституційного обов'язку громадян, популяризації служби у Збройних Силах України та проведення Подільським управлінням поліції ГУ НП України в м. Києві розшукових заходів щодо осіб, які ухиляються від призову на строкову військову службу і не з’являються за викликом до районного військового комісаріату.