Головна  →  Новини  →  21 квітня 2015

Валентин Мондриївський: «Рейтинг виконання звернень громадян відображає роботу всіх структурних підрозділів райдержадміністрації» (фото)

Валентин Мондриївський: «Рейтинг виконання звернень громадян відображає роботу всіх структурних підрозділів райдержадміністрації» (фото)

Під час апаратної наради з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та керівниками комунальних підприємств району Валентин Мондриївський особливу увагу приділив питанню якості та своєчасності закриття звернень громадян.

«Я звертаю вашу увагу на активізацію роботи щодо якісного та своєчасного виконання звернень подолян. Особливо, коли це стосується забезпечення життєдіяльності цілого будинку - зупинки ліфтів у багатоповерхових будинках, аварійні відключення води, опалення та інше. У разі, коли вирішення проблеми потребує додаткового часу та фінансування, неодмінно надати  заявнику обґрунтовану проміжкові відповідь, а пізніше повідомити про виконання. Щоденно я переглядаю рейтинг виконання звернень громадян і для мене це - пряме відображення якості вашої роботи», - звернувся до присутніх голова.

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян Оксана Аршинова повідомила, що за період з 01.01.2015 по 20.04.2015 у відділі зареєстровано 805 звернень.Передано на опрацювання з КБУ «Контактний центр міста Києва» - 6992 звернення, із них, 60 відсотків це  - питання житлового господарства. Від Урядової телефонної «гарячої лінії розглянуто 369 звернень, із них опрацьовано 287 звернень, перебуває на розгляді 37 – до надходження термінів.

Найбільше за минулий тиждень зверталися громадяни з питань: роботи ліфтів в житлових будинках(60); опалення в квартирі (55) та забезпечення ГВП (168); санітарний стан території та будинків (31); укладання та ремонт асфальтового покриття (58).

Також Валентин Мондриївський зосередив увагу присутніх на першочерговому вирішенні інших проблемних питань, з якими щоденно звертаються мешканці району.  Серед них: контроль за благоустроєм району, закриття аварійних розриттів, виконання ремонтних робіт у будинках, асфальтування доріг та вулиць, питання встановлення газових заправок, демонтаж незаконних тимчасових споруд.

За результатам апаратної наради голова району доручив проаналізувати ефективність виїзних прийомів громадян його заступниками, посилити контроль за роботою зі зверненнями громадян та приділяти особливу увагу розгляду клопотань, які надходять від учасників АТО.

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

                          


Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району міста Києва у разі виникнення надзвичайної ситуації техногенного, природнього та воєнного характеру станом на 26.01.2024