Головна  →  Адміністрація  →  Звернення громадян  →  Підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській РДА за 2014 рік

Інформаційна довідка

Про стан виконання положень Указу Президента України від 07.02.08 № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації  за 2014 рік 

У Подільській районній в місті Києві державній адміністрації організаційна діяльність зі зверненнями громадян проводиться у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»(далі –Указ), Порядком розгляду звернень громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації, затвердженого розпорядженням від 28.04.2014 №237, Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації, затвердженого розпорядженням від 06.05.2011 №451.

У відділі роботи із зверненнями громадян  у 2014 році зареєстровано 1863 звернення громадян, із них: письмових – 1006, з особистих прийомів –857. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень від громадян до районної  адміністрації зменшилась на  455 звернень, або  на 20 відсотків.

За звітний період зареєстровано 350 колективних звернень, що становить 19 відсотків від загальної кількості. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року їх кількість зменшилась на 4 відсотки.

З урахуванням колективних звернень до адміністрації за звітний період звернулось  8953 громадяни, які в своїх листах порушили  2599 питань.

Результати аналізу звернень свідчать, що громадяни для розв’язання конкретних питань звертались передусім із заявами –1768, або 95 відсотки, скаргами - 101, або  5 відсотків. Безпосередньо від громадян за звітний період зареєстровано 57 звернень, що становить 46 відсотків від загальної кількості.

 Для розгляду за належністю до районної адміністрації передавались на опрацювання  звернення:

- із Київської міської державної адміністрації – 692, або 37 %,

- прокуратури м. Києва та районної прокуратури –82, або 5%,

- від народних депутатів України та Верховної Ради України –5, або 0,2%,

- з інших органів державної влади, установ – 16, або 0,8%.

Також за звітний період у відділі роботи із зверненнями громадян  здійснено організацію опрацювання звернень та контроль за 1235 зверненнями  громадян до  Державної установи  «Урядовий контактний центр». Як свідчить моніторинг на телефонну лінію Державної установи  урядової гарячої лінії громадяни передусім зверталися з питань житлового господарства. За результатами розгляду за звітний період 85 відсотків  порушених питань за зверненнями громадян виконано.  

Також забезпечено контроль за розглядом 29875 телефонних звернень громадян до Контактного центру міста Києва. Як свідчить моніторинг виконання звернень, з урахуванням перевірки зворотного зв’язку із заявниками, становить 92 відсотки. 

За кількістю наданих доручень головою та першим заступником голови на звернення громадян найбільша їх кількість опрацьовувалась в:

управлінні житлово-комунального господарства -2036,

комунальному підприємстві «Дирекція з управління та обслуговування житлового господарства в Подільському районі»  -1714,

відділі контролю за благоустроєм -  791,

управлінні капітального будівництва -447,

відділ торгівлі -430,

управлінні охорони здоров’я – 357,

управлінні праці та соціального захисту населення – 284,

секторі взаємодії з правоохоронними органами -241,

управлінні освіти – 211,

секторі екології – 160,

відділ комунального майна -116,

юридичному відділ -9,

управлінні надзвичайних ситуацій -42,

а також направлено до  управління Пенсійного фонду  94 звернення, на  які вчасно було інформовано  керівництво райдержадміністрації про їх розгляд.

Як свідчить аналіз надходження письмових та з особистого прийому громадян, за актуальністю питань, що порушували громадяни, це – питання комунального господарства, що складає 47 відсотків від загальної кількості порушених питань.

Не менш важливими для мешканців Подолу залишаються питання житлової політики. За кількістю порушених питань посідають другу позицію -364, або 14 відсотків від загальної кількості. З аналогічним періодом минулого року цей показник  практично не змінився.

Збільшилась на 50 відсотків кількість звернень з питань транспорту і зв’язку, що становить 2 відсоткивід загальної кількості  порушених питань. Зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту, що становить 5 відсотків від загальної кількості  порушених питань.       

Від учасників бойових дій, які беруть участь в зоні проведення антитерористичної  операції та їх сімей розглянуто 59 звернень, їх опрацюванню приділялася належна увага.

Посадовими особами, в межах повноважень, проводяться обстеження матеріально побутових умов проживання членів сімей учасників антитерористичної  операції, виявляються їх потреби.

Організація роботи із запитами на публічну інформацію: За звітний період у відділі роботи із зверненнями громадян зареєстровано 113 запитів на публічну інформацію від фізичних осіб.  Реєстрація запитів ведеться окремо від реєстрації звернень громадян.  Всі питання, що порушувались у запитах на публічну інформацію розглянуто відповідно до чинного законодавства. Скарг на відмову в задоволенні запиту на інформацію не було. Положення Указу Президента України від 05.05.2011  №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в районній державній адміністрації  ретельно виконуються.

Організація та проведення  особистих прийомів громадян:  Протягом звітного періоду на виконання вимог Указу в районній державній адміністрації головою, в.о.голови, першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату відповідно до затвердженого графіка проводились особисті та виїзні прийоми громадян та прямі (“гарячі”) телефонні лінії. Головою районної державної адміністрації проведено 98 особистих та виїзних прийоми громадян, на яких прийнято 292 особи, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату проведено 261 особистий та виїзний прийоми громадян, на яких прийнято 203 особи.

№ з/п

Керівники

Подільської районної в місті Києві державної адміністрації

Всього

проведено прийомів громадян

Всього

ззвернень

Всього

прийнято

громадян

 

Кількість проведених прямих «гарячих» телефонних ліній

К-сть прийнятих звернень під час проведення прямих «гарячих» телефонних ліній

1

Голова, в.о.голови

 

98

171

292

12

43

2

Заступники голови

261

203

258

25

63

Всього

359

374

550

37

106

 Також на виконання доручень голови та заступників голови Київської міської державної адміністрації для всебічного розгляду звернень запрошувались громадяни на особисті прийоми до керівників районної адміністрації. За результатами зустрічі та опрацювання порушених питань за зверненнями громадян вживались невідкладні заходи реагування для їх вирішення.

На виконання положень Указу затверджено заходи, відповідно до яких  забезпечено наступне.

На засіданні Колегії Подільської районної в місті Києві державної адміністрації 27.02.2014 року заслухано питання «Про підсумки розгляду звернень громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації за 2013 рік» та  30.07. 2014 року «Про підсумки розгляду звернень громадян у Подільській районній в місті Києві державній адміністрації за  перше півріччя 2014 року».

На апаратних нарадах за участю голови районної адміністрації щовівторка заслуховувались проблемні питання за зверненнями громадян, які потребують нагального вирішення, надавались протокольні доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.

Відповідно до затверджених графіків забезпечено:

 - проведення 13 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян, на яких розглянуто 13 звернень громадян;

 - проведення 12 виїзних днів контролю:

- проведення 12  перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах та комунальних підприємствах Подільського району:

- забезпечено звітування керівників структурних підрозділів перед головою районної державної адміністрації

За наслідками перевірок та звітів керівництвом надавались доручення щодо покращення роботи зі зверненнями громадян, зокрема, підвищення персональної відповідальності посадових осіб під час розгляду звернень громадян, неухильного виконання Закону України “Про звернення громадян”.

З метою підвищення рівня правової освіти громадян, поліпшення правового інформування, в юридичному відділі районної державної адміністрації надано  більше 100 особам консультації, а також до Центру правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах, одній особі надано 3 направлення.

У звітному періоді дисциплінарних стягнень щодо порушень виконавської дисципліни за розглядом звернень громадян не було.

У приміщенні районної адміністрації оформлено інформаційний стенд, на якому розміщено графіки особистого прийому громадян посадовими особами, години прийому, зразки заяв та інша корисна інформація.Також  окремо розміщено інформацію для учасників бойових дій АТО та переселенців із зони АТО.

 З метою забезпечення інформованості населення організація роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті районної адміністрації (http://podil.kievcity.gov.ua), а також розміщено Порядок розгляду звернень громадян у районній адміністрації, графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом районної адміністрації.

 Узагальнення, висновки та пропозиції

 На підставі викладено з метою покращання організаційної діяльності  із зверненнями громадян   пропонуємо:

1. Посилити організацію діяльності за зверненнями громадян, відповідно до вимог положень Указу,в частині проведення особистих та виїзних прийомів громадян, прямих гарячих телефонних ліній у комунальних підприємствах та самостійних структурних підрозділах районної адміністрації.

2. Вживати невідкладних заходів щодо виконання п.1 Указу, не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей громадянам та безпідставної передачі звернень на розгляд структурним підрозділам (працівникам), чиї дії оскаржуються.

3. Забезпечити персональну відповідальність посадових осіб Подільської районної в місті Києві державної адміністрації та комунальних підприємств Подільського району за якісну підготовку відповідей на звернення громадян.

4. Вжити заходів реагування та усунути недоліки щодо неякісного розгляду звернень громадян з питань житлового господарства до КБУ «Контактний центр міста Києва». Забезпечити персональну відповідальність комунального підприємства «Дирекції з управління та обслуговування житлового господарства» за результати розгляду зазначених звернень.

5. Підвищити якість та правильність підготовки відповідей заявникам відповідно до інструкції з діловодства.

6. Відзначити належну організацію роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення (начальник Бернадська С.Б.) , управлінні житлово-комунального господарства(начальник Кухарчук В.В.), управлінні освіти (в.о. начальника Пешко С.М.)

7. Відмітити найкращу організацію роботи із зверненнями до КБУ «Контактний центр міста Києва» в комунальних підприємствах Подільського району»: «Синьоозерне…» (керівник Приходько Л.І.),  «Виноградар…» (керівник Рослий М.В.), «Нивки…» (керівник - Приліпко Т.М.)         

8. Вжити заходів щодо посилення виконавської дисципліни у відділі контролю за благоустроєм та відділі споживчого ринку, а також визнати незадовільну організацію роботи за розглядом звернень громадян до КБУ «Контактний центр м. Києва» в комунальних підприємствах «Куренівське Подільського району м. Києва», «МостицькийПодільського району м. Києва» «Вітряні гори  Подільського району м. Києва».

За підсумками роботи із зверненнями громадян вважати, що основний комплекс організаційних завдань на виконання положень Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за звітний період було реалізовано. 

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян                                                       Оксана Аршинова

Версiя для друку

Очищення влади

Центр надання адміністративних послуг

До уваги суб’єктів, що надають соціальні послуги!

Обговорення перейменування вулиць

Антикорупційний телефон ПРДА:(044) 425-74-88

Список військовослужбовців, які самовільно залишили військові частини (місця служби), зареєстровані у м. Києві та стосовно яких проводяться розшукові заходи

Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району

Сторінка Подільської районної в місті Києві державної адміністрації у соціальній мережі Фейсбук



Звернення громадян