Головна  →  Адміністрація  →  Звернення громадян  →  Підсумки роботи із зверненнями громадян в Подільській РДА за 1 півріччя 2014 року

Інформація
про підсумки роботи із зверненнями громадян
в Подільській районній в місті Києві державній адміністрації
за перше півріччя 2014 року

 

У районній державній адміністрації організаційна діяльність зі зверненнями громадян проводилась у відповідності до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.08 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

У відділі роботи із зверненнями громадян за період з 01.01.2014 по 30.06.2014 зареєстровано  821 звернення громадян, із них: письмових – 396, з особистих прийомів – 425. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року кількість звернень від громадян до районної  адміністрації зменшилась на   349  звернень, або  на  40 відсотків.

За звітний період зареєстровано 149 колективних звернень громадян, що становить 18 відсотків від усіх звернень. Порівняно з аналогічним періодом 2013 року загальна кількість колективних звернень суттєво не зменшилась.

Результати аналізу звернень свідчать, що громадяни для розв’язання конкретних питань звертались передусім із заявами – 781, або 95%, скаргами -  40, або 5 %. Безпосередньо від громадян за звітний період зареєстровано 536 звернень, або  65 відсотків від загальної кількості.

За актуальністю питань, що порушували громадяни у зверненнях, це – питання комунального господарства, що складає  41 відсоток від загальної кількості порушених питань. У порівняні з аналогічним періодом минулого року ця кількість зменшилася на 38%.

Питання комунального господарства, цеексплуатація будинків, ремонт дахів, асфальтування та ремонт доріг, облаштування дитячих майданчиків, оплата квартир та комунальних послуг, благоустрій прибудинкових територій.

Під час розгляду звернень громадян, в межах повноважень, посадові особи районної державної адміністрації  особисто зустрічаються  із авторами  листів для з’ясування порушених питань. Використовуються різні форми роботи, а саме: виїзні комісійні обстеження за місцем проживання, складаються акти з підписами авторів звернень, залучаються до розгляду  порушених питань інші установи та організації. Питання, що забезпечують життєдіяльність громадян  перебувають на контролі до остаточного їх вирішення.

Не менш важливими для мешканців Подолу залишаються питання житлової політики. За кількістю порушених питань посідають другу позицію - 169, або 16 відсотків. З аналогічним періодом минулого року цей показник зменшився   на 46 питань. 

Питання житлової політики це - надання житла та житла на пільгових умовах, службового житла, видача ордерів та передачі гуртожитків до комунальної власності м. Києва

Для забезпечення конституційних прав громадян на житло в районній адміністрації проводилась відповідна робота, а саме: підготовлено та надано списки громадян, які виявили бажання отримати житло за програмою «Доступне житло» до Головного управління житлового забезпечення Київської міської державної адміністрації; направлено окремі листи до Головного управління житлового забезпечення щодо розв’язання житлових питань громадян пільгових категорій; надано адресний перелік аварійних та непридатних для проживання будинків до включення в програму соціально-економічного розвитку міста Києва на 2014 рік та подальші роки.  

        

Збільшилась кількість звернень з питань освіти та  дітей, що становить 7 відсотків   від загальної кількості  порушених питань.         

Зменшилась кількість звернень з питань соціального захисту, що становить 5,2 відсотків   від загальної кількості  порушених питань.  

Значна частина звернень громадян за звітний період надійшла до районної державної адміністрації від найменш соціально захищених категорій громадян:  інвалідів Великої Вітчизняної війни – 9 звернень, від ветеранів війни та праці, багатодітних сімей, дітей війни - 18 звернень.   У районній державній адміністрації надається належна увага розгляду звернень, які надходять від інвалідів Великої Вітчизняної війни.

За звітний період у відділі роботи із зверненнями громадян забезпечено контроль виконання доручень за 59 запитами на публічну інформацію. Реєстрація запитів ведеться окремо від реєстрації звернень громадян.          Всі питання, що порушувались у запитах на публічну інформацію розглянуті відповідно до чинного законодавства. Скарг на відмову в задоволенні запиту на інформацію не було. Положення Указу Президента України від 05.05.2011  №547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» в районній державній адміністрації  виконуються.

Також за звітний період у відділі роботи із зверненнями громадян  здійснено контроль за дотримання термінів опрацювання 484 звернень громадян, які передавались на розгляд через  Державну установу «Урядовий контактний центр».  Як свідчить моніторинг на телефонну лінію Державної установи  урядової гарячої лінії громадяни передусім зверталися з питань житлового господарства. Незважаючи на потребу у фінансуванні 70 % порушених питань було задоволено.

 

У відділі роботи із зверненнями громадян забезпечено контроль за розглядом 11006 телефонних звернень громадян до Контактного центру міста Києва. Порушені питання не залишаються поза увагою керівництва Подільського району, приділяється велика увага щодо їх якісного виконання.

Як свідчить моніторинг виконання звернень, з урахуванням перевірки зворотного зв’язку із заявниками, відсоток виконання становить 96%.

 

Протягом звітного періоду у районній державній адміністрації головою ( в.о.голови), першим заступником голови, заступниками голови, керівником апарату відповідно до затвердженого графіка проводились особисті та виїзні прийоми громадян та прямі (“гарячі”) телефонні лінії.

Головою (в.о.голови) районної державної адміністрації проведено 36 особистих та виїзних прийоми громадян, на яких прийнято 146 осіб, першим заступником голови, заступниками голови та керівником апарату проведено 90 особистих та виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 115 осіб. Всього за звітний період головою (в. о. голови), заступниками голови районної державної адміністрації прийнято 261 особу.

 

У приміщенні районної адміністрації оформлено інформаційний стенд, на якому розміщено графіки особистого прийому громадян посадовими особами, години прийому, зразки заяв та інша корисна інформація. Вхід до приймальні громадян у структурних підрозділах районної державної адміністрації, без оформлення перепусток. Створено безперешкодний вхід для інвалідів та інвалідів на візках до приміщень структурних підрозділів, де  відбуваються  особисті прийоми громадян.

З метою забезпечення інформованості населення організація роботи зі зверненнями громадян висвітлюється на офіційному веб-сайті районної адміністрації (http://podil.kievcity.gov.ua), а також розміщено Порядок розгляду звернень громадян у районній адміністрації, графіки особистого прийому громадян та проведення прямих «гарячих» телефонних ліній керівництвом районної адміністрації адміністрації.

 

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян О.Аршинова

Версiя для друку

Очищення влади

Центр надання адміністративних послуг

До уваги суб’єктів, що надають соціальні послуги!

Обговорення перейменування вулиць

Антикорупційний телефон ПРДА:(044) 425-74-88

Список військовослужбовців, які самовільно залишили військові частини (місця служби), зареєстровані у м. Києві та стосовно яких проводяться розшукові заходи

Інформація про місця укриття населення в підземному просторі Подільського району

Сторінка Подільської районної в місті Києві державної адміністрації у соціальній мережі Фейсбук



Звернення громадян